اضافه حقوق!!

سلام  

تو این مدت چند دفعه خواستم بیام بنویسم اما نشد تنبلیم میاد  

امتحانام شرو شده اولیش دیروز بود خوب نخونده بودم نمیخواستم برم سر جلسه اما با نصیبه بودم  و اونم خوب نخونده بود اما میرفت منم دیگه خودمو قانع کردم که برم سر جلسه....خوشبختانه تستی بود شانسی و غیر شانسی زدم.و خوشبختانه ۱واحد عملی هم داره که نمره اون خیلی چشم دوختم..و امیدوارم پاس کنم.مث همه چی که اولشو گند میزنم....اما درسای دیگه ام به سختی این نیستن و فرصت دارم بخونم. 

دوتاش ساعت ۸و نیم صبحه که از اونجا میرم دفتر  

 و بقیه اش ۲ هست که مجبور میشم زودتر دربیام که برسم. 

از اتفاقایی که تو این مدت افتاده اینه که ۱کارمند دفترو اخراج کردن چون رسید حقوقایی که گرفته بودو تو این دو سال کارش امضا نکرد گفتن دیگه نیا اونم رفته شکایت کرده آخه علاوه بر حقوقی که طبق قانون کار باید بهمون بدن ۱۵درصد درامد دفترم مال کارمنداس....که یارو میذاره تو جیبش. 

الان کارای اونم من انجام میدم یعنی هم ثباتم و هم رابط دفترخونه و اداره ثبتم.صبحا قبل دفتر اول میرم اداره واسه استعلام و خلاصه و این کارا و بعد برمیگردم دفتر. 

سردفتر که دیگه حواسش جمعه از من امضا گرفته که همه حقوقم و گرفتم و دیگه هیچ حقی ندارم  

منم امضا کردم چون مینداختم بیرون  و من اینو نمیخوام اما بخاطر این جریانا و قرار گرفتن من تو جریان و ریز و درشت این قضیه که دیگه همه چی رو میفهمیدم و همینطور درخواست خودم واسه افزاش حقوق از این ماه حقوق بنده هم زیاد میشه...و از این بابت خوشحالم و با اینکه اونجا ازم راضی ان و خوب و البته انصافا زیاد کار میکنم اما اعتراضی ندارم....چون الان یا خونه بودم بیکار و غصه خور یا دنبال کار میگشتم و یا مث بعضیا که حقوق خیلی ناچیزی میگیرن یه جای دیگه مجبوری کار میکردم مثل روشن ارایشگر سی و چند ساله تو محله مون که ماهی ۹۰ تا بهش میدن و از صبح تا عصرم کار میکنه...آخه منم آرایشگری بلدم ممکن بود مث اون شم. 

الان دیگه کارمو دوس دارم و بهش عادت کردم